Hipath 1220 - system
telefoniczny doskonale współpracujący z komfortowymi telefonami cyfrowymi firmy
Siemens.
System telekomunikacyjny
HiPath 1220 oferuje wiele profesjonalnych funkcji, które zwykle występują tylko
w bardzo drogich i dużych rozwiązaniach teleinformatycznych. Dzięki nim
telefonowanie jest łatwe i wygodne.
Jedną z wielu zalet centrali HiPath 1220 jest możliwość dostępu do komfortowych
telefonów cyfrowych optiPoint 500 firmy
Siemens. Dzięki temu użytkownik zapewnia sobie niezawodną komunikację głosową za
pomocą urządzeń wysokiej jakości Aparaty telefoniczne posiadają przejrzyste
interaktywne instrukcje użytkowe, posiadają duże klawisze i czytelny
wyświetlacz. Niektóre modele umożliwiają prowadzenie rozmowy przy położonej
słuchawce. System pozwala na podłączenie bezprzewodowych aparatów telefonicznych
analogowych lub ISDN serii Gigaset, które
pozwalają pracownikom zapewnić mobilną łączność na terenie przedsiębiorstwa.
Wybrane funkcje systemu:
- Pukanie / wyświetlenie numeru połączenia
- Dziennik rozmów
- Ochrona przed rozmową / "Telefon cichy”
- Przyjęcie połączenia, możliwe także z automatycznej sekretarki
- Przekierowanie połączenia z telefonu wewnętrznego (zewn.)
- Babyphone / monitorowanie pomieszczeń
- Klasy uprawnień (także ochrona przed połączeniami z numerami 0-700...)
- Sygnalizacja stanu łączy (diody LED)
- Interkom (dot. aparatów głośnomówiących)
- Rejestracja i wyświetlanie kosztów połączeń
- Wewnętrzna książka telefoniczna do 500 nazw/nazwisk/numerów
- Konferencja (wewnętrzna/zewnętrzna)
- Linia zajęta (automatycznie)
- Klawisze bezpośredniego wyboru linii
- Muzyka podczas oczekiwania
- Tryb nocny / Tryb dzienny
- Wyświetlanie nazwy/nazwiska
- Parkowanie
- Oddzwonienie
- Połączenie zwrotne w razie "zajęty” i "wolny” (automatycznie)
- Sygnalizacja połączenia (wewnętrzne/zewnętrzne/domofon/VIP)
- Wysyłanie komunikatów SMS do sieci stacjonarnej (abonenci analogowi)
- Blokada telefonu (indywidualny zamek kodowy) z funkcją alarmową
- Funkcja „Domofon” (dzwonek, domofon, otwieranie drzwi)
- Przekazanie rozmowy (wewnętrznie/zewnętrznie)
- Powtórzenie wybierania (ostatnich 10 numerów)
Zarządzanie systemem
Częścią systemu HiPath 1220 jest oprogramowanie HiPath Manager pracujące w
środowisku Windows, pozwalające na łatwe uruchomienie i zarządzanie systemem z
komputera osobistego. Dzięki intuicyjnemu menu możliwe jest łatwe i szybkie
uruchomienie systemu telefonicznego.
Wraz z systemem dostarczana jest płyta CD-ROM zawiera całą dokumentację systemu
oraz aplikacje do zarządzania systemem, taryfikowania połączeń, sterowniki do
TAPI (CTI), CAPI (emulacja ISDN) i USB.
HiPath Account Manager rejestruje koszty połączeń telefonicznych i przypisuje je
odpowiednim abonentom oraz liniom zewnętrznym. Dzięki interfejsom graficznym
możliwe jest przeglądanie danych taryfikacyjnych. Aplikacja pozwala eksportować
bazę danych do innych aplikacji współpracujących z MS Windows.
|
Dodatkowe wyposażenie:
MSX płyta podstawowa 2Up0E
do systemu podstawowego H1220
MSX moduł podstawowy do rozbudowy o porty Up0e do podłączenia aparatów
OptiPoint (do centrali w wersji analogowej) – zawiera 2 porty Up0E; wbudowanie
obok modułu podstawowego (specjalne miejsce na płycie głównej, nie zajmuje slotu
centrali) max. 1 x moduł na system
MPXU – moduł rozszerzenia o 2 porty Up0E
Moduł MPXU zawiera 2 porty Up0E; przy rozbudowie jednostki analogowej musi
być najpierw zamówiony moduł MSX; max. 3 x karty na system
MPXA – moduł rozszerzenia o 2 porty a/b
Moduł MPXA zawiera porty abonenckie analogowe 2 a/b; max. 4 x karty na
system
MFXAS – płyta przekaźników
Moduł MFXA zawiera 2 czujki, 2 przekaźniki oraz złącze do przyłączenia
zewnętrznego źródła muzyki (Music on Hold) max. 1 x na system
|